• ۰۲۱-۲۶۴۵۴۴۲۶
اصلاح سر و صورت

اصلاح سر و صورت

 

اصلاح سر

هیرکات، یکی از اصلی‌ترین خدمات سالن زیبایی مردانه هامیا است. پیرایش مردانه درجه یک توسط تیم مجرب اصلاح مو با ابزاری حرفه‌ای تخصص ما می‌باشد.

کارشناسان گریم و چهره پردازی آرایشگاه مردانه و دامادی هامیا با در نظر گرفتن سلیقه شخصی شما عزیزان، اقدام به آنالیز هندسه صورت و چهره می‌کنند. سپس مناسب‌ترین و بهترین مدل مو را مطابق با ژورنال‌های روز دنیا در سبک‌های مردانه، کلاسیک، رسمی، اسپرت، فشن و بر اساس چهره، ابعاد صورت، حجم و جنس مو، رنگ مو، سن، موقعیت اجتماعی شما انتخاب و کوتاهی مو را شروع می‌کنند.

قدم بعدی پس از اصلاح و کوتاهی مو در آرایشگاه مردانه مدرن هامیا، ارائه مشاوره در خصوص نحوه حالت دادن مو شما با استایلر و موادهای حالت دهنده مو در منزل می‌باشد.

اکثر افراد تمایلی به تغییر سبک کوتاهی و اصلاح موی سر خود ندارند. پیشنهاد می‌کنیم با مشاوه رایگان تیم مجرب هامیا، به فرمی ایده‌آل از چهره و زیبایی خود برسید.

خدمت اصلاح سر و هیرکات داماد آرایشگاه مردانه هامیا، تحت کنترل کارشناسان زیبایی مجموعه و با در نظر گرفتن تمامی جوانب انجام می‌گیرد.

 

اصلاح صورت

اصلاح تخصصی ریش و دیزاین ریش، یکی از خدمات حرفه‌ای آرایشگاه مردانه لاکچری هامیا می‌باشد. اصلاح صورت مردان با توجه به مدل مو، چهره، ابعاد صورت و سن انجام می‌گیرد. همچنین کراتینه ریش جزء خدمات نوین سالن زیبایی هامیا برای شما عزیزان می‌باشد.

قدم بعدی پس از اصلاح صورت آقایان، استفاده از بهترین برندهای افتر شیو برای آبرسانی، تغذیه و نرمی پوست و همچنین آموزش سایه زدن ریش مردانه برای مشتریانی که مو صورتشان کم پشت است، می‌باشد.

  • تهران، اقدسیه، موحد دانش
  • ۰۲۱-۲۶۴۵۴۴۲۶
رزرو آنلاین